Kancelária je miestom, ktoré by malo byť dostatočne zorganizované, moderné a kreatívne. Pri zariaďovaní by ste si mali dať záležať na výbere farieb, nábytku a aj doplnkoch. Doplnky by nemali byť také ako v domácnosti, že na to bude padať prach, no mali by spĺňať aspoň nejakú funkciu. Ako na výber dekorácií do kancelárie?
Multisplitová klimatizácia v horúcich letných dňoch, kvalitné kamerové systémy pre lepšie zabezpečenie, či automatický kávovar pre zamestnancov aj hostí sú už u vás samozrejmosťou? Dnes bude článkoch skôr o „maličkostiach“, ale o to možno aj rovnako dôležitých.
Kvety
Kvety sú jedným z najlepších doplnkov, ktoré môžete do kancelárie priniesť. Ale pozor, netreba to s nimi preháňať. Priestor by mal byť dostatočne vzdušný. Rastliny vám do interiéru vnesú kus prírody, vytvárajú kyslík a dokážu prečisťovať vzduch. Navyše, množstvo štúdií potvrdilo, že kvety zvyšujú produktivitu, kreativitu a schopnosť sústrediť sa dostatočne dlho.
Organizéry
Nič nie je dôležitejšie ako zorganizovaná kancelária. Nebudete sa musieť prehrabávať v kope papierov, hľadať, keď budete niečo súrne potrebovať a zefektívni sa tak vaša práca. Organizáciu si zjednodušíte rôznymi policami, zakladačmi, štítkami, kontajnermi, boxami alebo záložkami. Tie nájdete bežne v papiernictve alebo na internete. Súčasťou organizácie je aj to, aby ste sa naučili odkladať veci vždy tam, kam patria.
Veľký kalendár
Máte množstvo dôležitých termínov, stretnutí, deadlinov alebo iných plánov. Ak sa vám to zdá v diári neprehľadné alebo máte toho na každý deň príliš veľa, tak si vytvorte veľký týždenný alebo mesačný kalendár. Všetko si tam môžete zaznačovať a budete v tom mať prehľad. Dokonca je dobré rozdeliť si jednotlivé skupiny udalostí podľa farieb, aby ste to mali ešte viac zorganizované.