Nakupovanie v kamenných a internetových obchodoch do veľkej miery poznačilo medzinárodné prepojenie v každom kúte sveta, dôležitosť zasadenú do kontextu a digitálne rozhranie ponúkaných produktov. Obchodníci využívajú vo svoj prospech vzostup digitálneho veku a všetkých jeho vymožeností, no nezabúdajú ani na záruku a kvalitu dobre prevereného obchodu.
Aby mali väčší úspech, snažia sa prichádzať s novými nápadmi a metódami, ktoré by odlíšili ich produkty od iných a zákazníci uprednostnili kúpu u nich. Sridhar Ramaswamy, vedúca postava v marketingovom oddelení Google, odhaľuje niekoľko zásadných vecí, ktoré platili v minulosti a dnes sú na míle vzdialené starým technikám dominujúcim v minulej dobe.
V skratke sa pozrime, čo všetko sa zmenilo a aký dopad mala minulosť na súčasnosť. Uvádza, že pomerne často ide do popredia predaj cez mobilné aplikácie – cez mobil a tablet a rôzne interaktívne prvky, ktoré nabádajú v predaju. Poznáme ich ako vyskakovacie okná a rôzne okná so špeciálnou ponukou. Obchodníci už dobre vedia, čo na nás funguje.